Du har skapat olika användarkonton på dina mobila enheter.
Logga in dig med samma användarkonto på alla mobila enheter.
Miele-produkter visas inte i Miele-appen.
Logga in dig med samma användarkonto på alla mobila enheter.
Starta Miele-hushållsproduktens access-point. Välj ett av följande alternativ för att göra detta.
Alternativ 1:
Inställningar > Miele@home > ställa in > Välj anslutningsmetod via app.
Resultat: Mieles hushållsprodukt startar sin lokala access-point i 30 minuter.
Alternativ 2:
Återställ modulen, se instruktionen “Kommunikationsmodul XKM°3100 W – Gör en omstart och återställ fabriksinställningarna”.
Koppla in hushållsprodukten.
Välj Inställningar > Anslutning på.
Resultat: Mieles hushållsprodukt startar sin lokala access-point i 30 minuter.
Alternativ 3:
Återställ modulen, se instruktionen “Kommunikationsmodul XKM°3100 W – Gör en omstart och återställ fabriksinställningarna”.
Resultat: Mieles hushållsprodukt startar sin lokala access-point i 30 minuter.
Välj Inställningar > Wifi > Wifi på Miele-maskinen.
Namnet på hushållsproduktens wifi är alltid: Miele@home-typen, till exempel Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Om produkttypen inte visas korrekt så är den elektroniska typskylten inte korrekt ifylld. Den elektroniska typskylten måste i detta fall korrigeras av en servicetekniker. Kontakta Miele service.
Upprätta en anslutning till hushållsprodukten med hjälp av tillverkningsnumret på typskylten.
Skilj anslutningen till produktens lokala access-point och radera eller ignorera access-point.
Återställ modulen, se instruktionen “Kommunikationsmodul XKM 3100 W – Gör en omstart och återställ fabriksinställningarna”.
Logga ut från Miele-appen.
Logga in i Miele-appen med dina inloggningsuppgifter igen.
Återställ nätverksinställningarna i produkten.
Anslut (parkoppla) produkten igen.