Du har skapat olika användarkonton på dina mobila enheter.
Logga in dig med samma användarkonto på alla mobila enheter.
Miele-produkter visas inte i Miele-appen.
Logga in dig med samma användarkonto på alla mobila enheter.
Möjlighet 1: Öppna wifi-anslutningen på hushållsprodukten. Alternativ 1
Välj Inställningar > Miele@home > ställa in > Anslutningsmetod per APP.
Wifi-anslutningen för Miele-hushållsprodukten öppnas.
Möjlighet 2: Öppna wifi-anslutningen på hushållsprodukten. Alternativ 2
Inställningar > Anslutning på.
Wifi-anslutningen för Miele-hushållsprodukten öppnas.
Möjlighet 3: Återställa wifi-modul XKM3100W:
koppla in Miele-hushållsprodukten.
Välj menyn Inställningar > Miele@home > Modulinställningar > Starta modulåtgärd > Omstart + fabriksinställningar.
Kommunikationsmodulen XKM3100W startar om och öppnar hushållsproduktens wifi i 30 minuter.
stäng av Miele-hushållsprodukten och slå på den igen.
Inställningar > Anslutning på.
Wifi-anslutningen för Miele-hushållsprodukten öppnas.
Möjlighet 4: Återställa wifi-modul XKM3100W (se uppe) utan steg 3 och 4.
Wifi-anslutningen för Miele-hushållsprodukten öppnas.
Tryck på Inställningar > Wifi > Miele hushållsprodukt-wifi.
Namnet på Miele hushållsproduktens wifi är alltid: Miele@home-maskinmodell, som till exempel Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Om inte hushållsproduktens wifi visas ska du kontrollera wifi-signalstyrkan på produktens uppställningsplats.
Om produkttypen inte visas korrekt så är den elektroniska typskylten inte korrekt ifylld. Den elektroniska typskylten måste i detta fall korrigeras av en servicetekniker. Kontakta Miele service.
Om namnet på hushållsproduktens wifi motsvarar ovanstående schema ska du göra på följande sätt.
upprätta anslutningen till hushållsproduktens wifi: vid inmatningsuppmaningen anger du lösenordet för hushållsproduktens wifi, vilket är Miele-produktens tillverkningsnummer.
När anslutningen är upprättad är den elektroniska typskylten ok.
Om ingen anslutning upprättas, trots att rätt lösenord har angetts, så är den elektroniska typskylten inte korrekt ifylld. Den elektroniska typskylten måste i detta fall korrigeras av en servicetekniker. Kontakta Miele service.
skilj anslutningen till hushållsproduktens wifi och radera eller ignorera hushållsproduktens wifi.
återställa wifi-modulen XKM3100W, se ovan.
Logga ut från Miele-appen.
Logga in i Miele-appen med dina inloggningsuppgifter igen.
Återställ nätverksinställningarna i produkten.
Anslut (parkoppla) produkten igen.