SökHitta Butik
Hjälp förApp

Olika status i app och SuperVision-indikeringen

Miele-appen visar en annan status för en nätansluten produkt än den som visas i displayen för produkten med SuperVision-funktionen.

Uppdateringsintervallerna för Miele-appen och inidikeringen på SuperVision-produkten är olika.

Den aktuella statusen för dina nätanslutna produkter visas generellt på såväl din SuperVision-produkt som i Miele-appen. Uppdateringsintervallerna är dock olika:

  • Indikeringen på SuperVision-produkten visar på sekunden den aktuella statusen för alla nätanslutna produkter, även om produkterna är i standbyläge eller är avstängda.

  • Även Miele-appen visar aktuell produktstatus. Miele-appen uppdateras inte lika ofta om nätanslutna produkter för tillfället är i standbyläge eller avstängda.

På grund av olika uppdateringar kan det hända att SuperVision-produkten visar att en ansluten produkt “inte är ansluten”, medan Miele-appen en kort stund fortsätter att visa statusen “ansluten”.

Skillnaderna i statusindikeringarna beror på tekniska orsaker och visas bara en kortare stund. Detta är inget fel.

Dina Miele-produkter fungerar normalt som de ska, även om statusindikeringarna inte visar samma sak under en kortare stund.

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Här hittar du bruksanvisningar.
Läs mer
Boka tekniker

Boka tekniker

Du får också gärna höra av dig online eller per teleon
Boka ett besök
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv ditt ärende i vårt kontaktformulär. Mieles kundtjänst kommer höra av sig inom kort.
Till kontaktformulär