Miele@home är inte installerat.
Anslut Miele-hushållsprodukten. Mer information om detta hittar du i produktens bruksanvisning, se avsnittet “Första idrifttagningen, Miele@home”.
I tidsdisplayen på tvättmaskinen eller torktumlaren lyser noC när programmet MobileStart väljs. Förkortningen noC står för “no Connection” (ingen anslutning).
Anslut Miele-hushållsprodukten. Mer information om detta hittar du i produktens bruksanvisning, se avsnittet “Första idrifttagningen, Miele@home”.
Kontrollera om wifi-anslutningen är aktiverad på routern.
Starta om routern och tillgänglig repeater eller wifi-förstärkare vid behov.
Kontrollera att signalmottagningen på tvättmaskinens/torktumlarens uppställningsplats är tillräckligt stark. Använd en repeater eller wifi-förstärkare om signalstyrkan är otillräcklig.
Om problemet inte kan avhjälpas med ovanstående åtgärder ska du återställa Miele-produktens wifi och ansluta produkten på nytt.
Mer information om hur du återställer produktens wifi hittar du i produktens bruksanvisning, se avsnittet “Programmeringsfunktioner, Stänga av wifi”.
Stäng av din Miele-hushållsmaskin och starta den sedan igen.
Återanslut Miele-hushållsprodukten. Mer information om detta hittar du i produktens bruksanvisning, se avsnittet “Första idrifttagningen, Miele@home”.
När anslutningen är upprättad så lyser Con i tidsdisplayen.