SökHitta Butik
Hjälp förRemote service

Jag har köpt en produkt som kan uppdateras med RemoteUpdate. När och hur får jag en uppdatering från RemoteUpdate?

Jag har köpt en produkt som kan uppdateras med RemoteUpdate. När och hur får jag en uppdatering från RemoteUpdate?

Remote Updates ställs till förfogande vid behov.

Du behöver inte leta efter dem själv.

Om produkten inte visar att det finns en ny updatering, så har den redan den senaste programversionen.

När det finns en ny uppdatering så visas ett meddelande i Miele-appen och på produkten.

Ytterligare media

Bruksanvisning

Bruksanvisning

Här hittar du bruksanvisningar.
Läs mer
Boka tekniker

Boka tekniker

Du får också gärna höra av dig online eller per teleon
Boka ett besök
Kontaktformular

Kontaktformular

Beskriv ditt ärende i vårt kontaktformulär. Mieles kundtjänst kommer höra av sig inom kort.
Till kontaktformulär