Wifi-signalstyrkan på produktens uppställningsplats är otillräcklig.
Kontrollera att signalen från ditt nätverk är tillräckligt stark där produkten finns.
Fel uppstår när Miele-produkten ska läggas till i Miele-appen och felkod 3.7.17 (.200) visas.
Kontrollera att signalen från ditt nätverk är tillräckligt stark där produkten finns.
Observera systemkraven för nätverksanslutna hushållsprodukter från Miele och kontrollera att portarna 80, 443, 53 och 5353 är öppna.
Systemförutsättningar hittar du på Mieles hemsida i serviceassistenten under Miele@home > Miele-app > Systemförutsättningar för wifi.
Använd din internetleverantörs DNS-server och ange denna i din router.
När du har lagt till Mieles hushållsprodukt i Miele-appen så kan DNS-serverns IP-adress ändras till en alternativ DNS-server i routern.
Ändra Miele-produktens DNS-server manuellt i Miele-appen till leverantören i Miele-appen: tryck på Miele-produkten i produktöversikten > > Nätverk > Manuell nätverkskonfigurering aktivera > Nätverksinställningar.
Avaktivera DNS-reklamblockerare och sekretessappar temporärt innan du lägger till en ny Mieles hushållsprodukt i Miele-appen.
Kontakta Miele service.
Konfigurera brandväggen så att Mieles hushållsprodukter får kommunicera.
Konfigurera wifi-anslutningen så att Mieles hushållsprodukter får kommunicera obegränsat.
Vid kombinationer av routers/repeaters från olika tillverkare kan det uppstå problem.
Konfigurera MESH-nätverket så att det är installerat enligt tillverkarens information.
Konfigurera din router så att nätverksdeltagare som är nytillagda har åtkomst till internet.
Kontakta oss eller boka ett servicebesök online om felet fortfarande kvarstår.